Mercedes-Benz E63 AMG
La scurt timp dupa lansarea modelului E-Class , AMG da o noua lovitura pe piata auto din 2009 prin prezentarea automobilului Mercedes-Benz E63 AMG.Aceasta masina dinamica tip "salon" , adecvata pentru activitati de zi cu zi , impresioneaza prin performante , manevrabilitate si prin tehnologia transferata de la roadster-ul SL63 AMG.
Noul Mercedes-Benz E63 AMG se distinge fata de modelele comune Mercedes-Benz de clasa E printr-un sistem de suspensie sport cu totul nou (AMG RIDE CONTROL = control de rulare AMG) , cu amortizare controlata electronic si o noua axa fata , dar si prin designul individualizat exterior si interior.
In acelasi timp , Mercedes-AMG a reusit o reducere de aproape 12% a consumului de combustibil pentru noul Mercedes-Benz E63 AMG , printr-o concentrarea asupra masuratorilor randamentului combustibilului.Prin calitatea unica si novatoare a sistemului de asistenta a soferului , automobilul Mercedes-Benz E63 AMG consolideaza in continuare pozitia de frunte a marcii in domeniul sigurantei auto.
Masina cu un motor V8 de 6,3 litri dezvolta o putere de 525 CP si un cuplu de 630Nm.
De la roadsterul de inalta performanta a fost preluata totodata transmisia sport cu 7 trepte de viteza cu schimbarea rapida a vitezelor (SPEEDSHIFT MCT 7-speed ) , dotata cu un convertor de cuplu traditional si cu un ambreiaj compact , cu pornire umeda.
Aceasta transmisie este unica in acest segment de automobile , dand posibilitatea unor performante de tip sport : acelerare 0-62 mph in numai 4,5 secunde , cu o viteza maxima de 155 mph.Motorul cu aspiratie naturala , cu o capacitate cilindrica de 6208 cc impresioneaza prin viteza rapida de raspuns , flexibilitate si putere.
Noul Mercedes-Benz E63 AMG este echipat cu un sistem de racire cu apa cu o extrema fiabilitate chiar in conditiile unui parcurs de racetrack.
In ciuda cretserii cu 11 CP a puterii fata de modelul precedent , consumul de carburant a fost scazut in mod apreciabil.El se carcaterizeaza prin 22,4 mpg .Acest progres a fost realizat gratie unui pachet de masuri de eficientizare .Acestea includ managementul livrarii combustibilului in functie de cerere si managementul generatorului cu recuperarea energiei de franare .Frictiunea interna din motor a fost , de asemenea , redusa prin procesul de acoperire a peretilor cilindrilor printr-un proces singular de pulverizare prin arc cu doi electrozi.
Transmisia sport cu 7 viteze are o contributie esentiala in reducera consumului de combustibil : un ambreiaj cu pornire umeda in baie de ulei , inlocuind fostul convertizor de cuplu.Acest tip de ambreiaj asigura un raspuns rapid , dinamic si fara pierderile de energie specifice transmisiilor cu convertizor de cuplu, datorita inertiei de rotatie scazute.
Transmisia este dotata cu 4 moduri de mers : "C" (Eficienta controlata) , "S" (Sport) , "S+" (Sport plus) si "M" (Manual) , care pot fi selectate printr-un comutator rotativ electronic plasat in unitatea de parcurs AMG (AMG DRIVE UNIT).
Scoaterea partiala din functiune , individuala a cilindrilor prin intreruperea aprinderii si injectiei in timpul schimbarii vitezei in conditii de sarcina totala determina rapiditatea schimbarii treptelor de viteza.
Pentru crearea unui raspuns cat mai direct , a fost realizat un sistem de directie tip pinion-cremaliera dependent de viteza.Raportul de transmisie de 14:1 este mai mare cu 22% fata de alte modele de productie standard ; totodata , coloana de directie mai rigida si reconfigurarea caracteristicilor asistentei servo dependenta de viteza , a rezultat intr-o precizie marita a directiei si intr-un mai bun contact cu suprafata de rulare.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
-
Placutele de inmatriculare din Europa contin un cod numeric sau alfanumeric care asigura o identificare unica a unui autovehicul , in functi...
-
Placutele de inmatriculare din Marea Britanie cuprind 3 grupari de simboluri : -Primele doua litere indica zona din Marea Britanie in care e...
-
A A - Austria AFG - Afghanistan AG - Antigua si Barbuda AL - Albania AND - Andorra ANG - Angola ARK - Antarctica A...
No comments:
Post a Comment