MOTOR
-In patru timpi , racit cu lichid
-Capacitate cilindrica : 449 cc
-Diametru alezaj cilindru x lungimea cursei pistonului : 96, 0 x 62,1 mm
-Raport de compresie : 12,5 : 1
INJECTIE COMBUSTIBIL
-Sistem de injectie a combustibilului : 43 mm X 1 (Keihin)
SISITEM DE UNGERE
-In baie de ulei semiuscata
SISTEM DE TRANSMISIE
- Transmisie : 5 viteze + marsarier
-Transmisie finala : lant.
-Raport de transmisie primar : 2 , 727
-Raport de transmisie final : 3 , 846
-Ambreiaj : multi-disc umed , manual
CADRU
-Material de baza : aluminiu
ROTI
-Roata fata : 315 mm
-Roata spate : 315 mm
- Anvelopa fata : 90/100-21 57M
-Anvelopa spate : 120/80-19 63M
SUSPENSIE
-Fata : 48 mm AOS , tip telescopic cu furca
-Spate : tip Uni-Trak ( cu un singur amortizor de soc)
SISTEM DE FRANARE
-Fata : simplu , cu disc tip petala de 240 mm
-Spate : semi-flotant , cu disc tip petala de 250 mm
DIMENSIUNI
-Lungime totala : 2185 mm
-Latime totala : 820 mm
-Inaltime totala : 1820 mm
-Distanta intre roti : 1480 mm
-Distanta fata de sol : 340 mm
-Inaltimea sa : 965 mm
-Greutate neta : 112,1 Kg
CAPACITATE REZERVOR DE COMBUSTIBIL
- 7 litri
No comments:
Post a Comment