Range Rover Sport 2009
Specificatii tehnice
CONSTRUCTIE
Caroserie- sasiu monobloc , cu elemente aerodinamice si oteluri de inalta performanta , inclusiv otel boron la stalpii A si B.Panourile exterioare din otel cu aliaj de aluminiu sunt acoperite pe ambele laturi cu un strat protector de zinc .
MOTOR cu aspiratie naturala a aerului
-Motor in unghi de 90 de grade , V8 , cu blocul motor si chiulasele din aliaj de aluminiu.
-Sistem de management al motorului tip Denso EMS.
-Doi arbori cu came superiori , actionati cu lant , 4 supape per cilindru , sincronizare variabila a arborilor cu came (Variable Camshaft Phasing -VCP).
-Capacitate cilindrica : 4,4 litri (4,394 cc)
-Alezaj cilindri : 3,47 inch (88 mm)
-Cursa pistoane : 3,56 inch (90,3 mm)
-Raport de compresie : 10,75 : 1
-Putere : 300 BCP la 5500 rpm
-Cuplu : 315 lb*ft la 4000 rpm
-Fara distribuitor de aprindere
-Management al combustibilului : injectie secventiala multi-port (multi-racord)
-Tip de combustibil : Premium fara plumb
MOTOR cu supraalimentare
-Motor in unghi de 90 de grade , V8 , cu blocul motor si chiulasele din aliaj de aluminiu.
-Sistem de management al motorului tip Denso EMS.
-Doi arbori cu came superiori , actionati cu lant , 4 supape per cilindru , sincronizare variabila a arborilor cu came (Variable Camshaft Phasing -VCP).
-Capacitate cilindrica : 4,2 litri (4,197 cc)
-Alezaj cilindri : 3,39 inch ( 86 mm)
-Cursa pistoane : 3,56 inch ( 90,3 mm)
-Raport de compresie : 9,1 : 1
-Putere : 390 BCP pentru 5750 rpm
-Cuplu : 410 lb*ft pentru 3500 rpm
-Fara distribuitor de aprindere
-Management al combustibilului : injectie secventiala multi-port
-Tip de combustibil : Premium fara plumb
PERFORMANTE
Motor cu aspiratie naturala
- 0 -60 mile /ora in 8,2 secunde
- 0-100 km/ora in 8,9 secunde
-Viteza maxima : 130 mile/ora (209 km/ora)
-MPG (mile / galon) : 12 in oras , 18 pe autostrada
Motor cu supraalimentare
- 0 -60 mile /ora in 7,2 secunde
- 0-100 km/ora in 7,8 secunde
-Viteza maxima : 140 mile/ora (225 km/ora)
-MPG (mile / galon) : 12 in oras , 18 pe autostrada
AERODINAMICA
-Coeficient de frecare (drag) : 0,37 Cd
TRANSMISIE
Motor cu aspiratie naturala
-Tractiune permanenta pe 4 roti cu control electronic al tractiunii pe 4 roti (4ETC)
-Cutie de viteze cu transfer electronic intre 2 viteze.Capacitate de schimbare in mers a vitezelor.Diferential central blocabil (de imprimare a aceluiasi cuplu celor 2 roti spate) cu variatie infinita , controlat electronic.
-Transmisie 2F HP26 - transmisie automata controlata electronic , cu 6 viteze.Convertizor de blocare a cuplului de rotatie.Schimbare a vitezelor manuala , normala si tip Sport.
-Raport de transmitere al vitezelor :
prima viteza : 4,17 : 1
a doua viteza : 2,34 : 1
a treia viteza : 1,52 : 1
a patra viteza : 1,14 : 1
a cincea viteza : 0,87 : 1
a sasea viteza : 0,69 : 1
marsarier : 3,4 : 1
raport de transmisie final : 3,73 : 1
raport de transfer inalt : 1,00 : 1
raport de transfer scazut : 2,93 : 1
Motor cu supraalimentare
-tractiune permanenta pe 4 roti cu control electronic al tractiunii pe 4 roti (4ETC)
-Cutie de viteze cu transfer electronic a 2 viteze.Capacitate de schimbare in mers a vitezelor.Diferential central blocabil (de imprimare a aceluiasi cuplu celor 2 roti spate) cu variatie infinita , controlat electronic.
-Transmisie 2F HP26 - transmisie automata controlata electronic , cu 6 viteze.Convertizor de blocare a cuplului de rotatie.Schimbare a vitezelor manuala , normala si tip Sport.
-Raport de transmitere al vitezelor :
prima viteza : 4,17 : 1
a doua viteza : 2,34 : 1
a treia viteza : 1,52 : 1
a patra viteza : 1,14 : 1
a cincea viteza : 0,87 : 1
a sasea viteza : 0,69 : 1
marsarier : 3,4 : 1
raport de transmisie final : 3,54 : 1
raport de transfer inalt : 1,00 : 1
raport de transfer scazut : 2,93 : 1
SUSPENSIE
-Suspensie pneumatica electronica ameliorata (Enhanced Electronic Air Suspensoin - EAS) cu echilibrare automata a sarcinii si multiple ajustari.Software de semnalare a tipului de teren Acces , Standard , Off-Road si Extended (largit).
-Suspensie fata independenta , cu doua brate triunghiulare (tip A) inegale , cu amortizoare pneumatice cu o cursa a rotii de 355 mm .
-Suspensie spate independenta , cu doua brate triunghiulare (tip A) inegale cu amortizoare pneumatice cu o cursa a rotii de 310 mm , respectiv 290 mm pentru varianta cu supraalimentare.
REACTIA LA TEREN (Terrain Response )
-Ajustare a regimului motorului , transmisiei , diferentialelor , sistemelor dinamice (DSC, 4ETC ) si suspensiei pneumatice.
-Sistem multi-regim de maximizare a tractiunii si control a unei varietati de setari actionate de sofer : general , iarba/pietris/zapada , drum innamolit , nisip , avansare pe drum stancos.
SISTEM DE RASPUNS DINAMIC
-Control activ anti-balans in viraje , controlat de calculator.
-Pompa actionata de motor , de punere in miscare a motoarelor hidraulice
-Sistem disponibil pentru variantele cu aspiratie naturala standard si cu supraalimentare VB.
DIRECTIE
-Sistem pinion-cremaliera ajustabil la putere si viteza.
-Virare maxima stanga-dreapta : 3,1 ft
-Cerc de virare : (diametru) 37,7 ft (11,5 m)
SISTEM DE FRANARE
-Frane cu disc , ventilate , pe 4 roti , cu actionare asistata.
-Sistem de impiedicare a blocarii rotilor in timpul franarii (ABS) cu 4 canale (4 senzori si 4 modulatori) , pentru toate tipurile de teren
-Distributie electronica a fortei de franare (EBD)
-Asistenta de franare de urgenta (EBA)
-Frana de parcare electronica cu actionare hidraulica totala de urgenta.Tamburi de frana spate interni de 8,3 inch (210 mm) pentru frana de parcare.
-Sistem de diminuare a inclinarii masinii la viraje prin utilizarea sistemului de franare (ARM).
-Control dinamic al stabilitatii (DSC) pentru toate tipurile de teren , control al franarii la viraje (CBC) , control de coborare a pantelor (HDC).
-Sistem de raspuns la tipul de teren , care maximizeaza tractiunea si efectueaza un control bazat pe toata gama de setari comandate de sofer.
-Sistem de suspensie cu raspuns dinamic.
-Diametrul rotorului de franare fata/ spate :
HSE (cu toate optiunile excluzand motorul cu supraalimentare) : 13, 3 / 13, 8 in (337 / 350 mm)
Motor cu supraalimentare : 14,2 / 13,8 in (360 / 350 mm)
ROTI SI ANVELOPE
Motor cu aspiratie naturala
-Roti din aliaj de aluminiu 19*9 inch
-Anvelope radiale 255/ 50R -19
-Roata de rezerva cu anvelopa
Motor cu supraalimentare
-Roti din aliaj de aluminiu 20*9,5 inch
-Anvelope radiale 275/ 40R -20
-Roata de rezerva cu anvelopa
DIMENSIUNI EXTERIOARE
-Lungime totala : 188,5 in (4788 mm)
-Latime totala (cu oglinzi retrovizoare) : 84,5 (2170 mm)
-Latime totala a caroseriei : 75,9 in (1928 mm)
-Inaltime totala : 71,5 in (1817 mm)
-Distanta intre centrele axelor fata-spate : 108 in (2745 mm)
-Distanta intre roti fata/ spate : 63,2 / 63,5 in (1605/ 1612 mm)
DIMENSIUNI INTERIOARE
-Numar de scaune : 5
-Distanta dintre capul pasagerului si plafoniera , fata / spate : 39,4 / 38,4 in (1000/ 975 mm)
-Spatiul pentru picioare , fata/ spate : 39,2 / 37,6 in (992/ 955 mm)
-Spatiu lateral (umeri) pasager : 59/ 58,2 in (1498 / 1478 mm)
-Volum maxim spatiu de incarcare : 71 cu ft (2,01 mc)
-Lungime maxima de transport cargo : 69,1 in (1754 mm)
-Latime spatiu de incarcare intre aparatorile rotilor : 44,1 in (1120 mm)
Dimensiuni off-road
-Distanta minima pana la sol :
Varianta Off-Road : 8,9 in (227 mm)
Varianta Standard : 6,8 in (172 mm)
Unghiul maxim de urcare de pe o suprafata orizontala : 34 grade
Unghiul maxim de coborare de o panta pe o suprafata orizontala : 29 grade (27 grade pentru varianta cu supraalimentare)
Unghiul maxim de trecere peste un obstacol : 25 grade
Adancimea maxima de afundare a rotilor : 27,6 in (700 mm)
CAPACITATE DE INCARCARE SI TRACTARE
-Masa cu echipament standard si combustibil , fara incarcatura : 5468-5762 lb (2480 - 2586 kg)
-Masa totala maxima admisa cu incarcatura : 6769 lb (3070 kg)
-Capacitate de remorcare :
Remorci cu sistem de franare : 7716 lb (3500 kg)
Remorci fara sistem de franare : 1653 lb (750 kg)
Masa maxima pe portbagajul de pe caroserie : 165 lb (75 kg)
Masa maxima incarcatura : 1126 - 1219 lb (511 - 553 kg)
Masa dispozitivului de remorcare : 551 lb (250 kg)
PRET
-59225 $ pentru varianta cu aspiratie naturala
-72675 $ pentru varianta cu supraalimentare
Garantie
-Limita de garantie : 4 ani / 50000 mile
-Garantie pentru coroziune sau : 6 ani
CAPACITATE REZERVOR DE COMBUSTIBIL
-23,3 US Gallons ( 88,1 litri)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
-
Placutele de inmatriculare din Europa contin un cod numeric sau alfanumeric care asigura o identificare unica a unui autovehicul , in functi...
-
Placutele de inmatriculare din Marea Britanie cuprind 3 grupari de simboluri : -Primele doua litere indica zona din Marea Britanie in care e...
-
A A - Austria AFG - Afghanistan AG - Antigua si Barbuda AL - Albania AND - Andorra ANG - Angola ARK - Antarctica A...
No comments:
Post a Comment